lørdag 14. november 2009

På båtturen på revet, fikk vi nyss om at de søkte etter kokker på båten, så jeg slang inn en søknad. Jeg var på intervju og beskjed om at jeg skulle få en prøveperiode på tre dager utpå båten fra og med onsdag 25 nov. Så selv om jeg ikke får jobben, har jeg iallefall fått tre dager ute på Great Barier Reef kostnadsfritt! :)
Her om dagen var vi på omvisning på det lokale og knøttlille ølbryggeriet i Carns - Blue Sky Brewery. Glenn var i ekstase, Anine, som ikke liker øl, var noe mer reservert, mens Cathrine og jeg var vel noe i mellom der, tenker jeg. Artig å se, for all del.
Vi har tilbragt noen dager ved et stort utendørs svømmebasseng med parkanlegg rundt, noe ala Frognerbadet, bare gratis. Været har vært knall og værmeldingene spår sol de nærmeste dagene også.

Bildene viser hvor langt vår kjære bil gikk fra vi dro fra Melbourne til vi leverte bilen i Cairns. 6043 kilometer ble det altså, stort land! Så Glenn i ølbryggeriet og ett bilde av vårt tilholdsted om dagen; The Lagoon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar