fredag 18. februar 2011

Att og fram er like langt

Etter en aldri saa liten rundtur i Midtosten er vi naa tilbake paa Koh Tao i Thailand. Det er forsaavidt godt vi kom oss ut fra Jordan da vi gjorde, for jeg tror ikke turistene vil stromme inn til Midtosten de naermeste maanedene og det ville gitt oss svaert lite aa gjoere.

Vel, jeg har, takket vaere min unike evne til aa snakke skandinavisk, faatt meg fast jobb i Buddha View dykkesenter, mens Alastair jobber paa ulike steder som freelanser. Vi har faat tak i en fantasisk leilighet med stue(r!), kjoekken, bad og soverom - ikke ille! :) Vi har en moped som vi freser rundt paa og livet er rett og slett fantastisk. :) Vi blir nok her til sommeren naa, jeg er litt ferdig med aa reise rundt og bo i en ryggsekk. Det er moro, men man blir litt lei etterhvert. ;)

Mer utfyllende blogg og bilder kommer i neste avsnitt av Helenes reiseblogg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar