tirsdag 23. mars 2010

Sliten jeg

Ja, nå sitter jeg i sofaen min (er ikke min sofa da, men jeg er nå litt eiesyk av og til...) og venter på at tiltaket til å pakke bagen for morgendagen skal komme. Kom arbeidslyst og treng deg på - her skal du motstand finne! ;)

Jeg er sliten nå. Jeg jobber i tre dager, så har jeg to dager fri som jeg, jada, høyst frivillig, bruker til å studere dykkerteori, tegne undervannskart, lage Emergency Assistance Plan og assistere dykkerinstruktører med elever i bassenget. Det er artig å lære mer om dykking og det er faktisk litt interessant å studere og skrive oppgaver igjen, men jeg kjenner at det tar på å aldri ha fri. Og med fri mener jeg å kunne sitte forran TVen og sappe kanaler uten å egentlig se på noen ting, bare tømme hjernen... ;) He, he, høres jeg ut som et mannfolk nå?!? :)

Jeg har tid til å kose meg litt også da. Jeg og Anine var med på Meksikansk aften på hostellet hennes her om dagen. :) Det var artig å møte gamle kjente igjen og meksikanske drikkevarer gikk ned på høykant. ;)

Jeg har fått med meg at det er mye prat om syklonen som herjer på østkysten av Australia om dagen... Vel, den lager en del bølger og uro utpå sjøen, men den er ikke kraftig nok her i Cairns til å gjøre noen skade på innlandet. Vi er vel beskyttet av revet. Det er iallefall det skipperne på båten sier.

Bilde 1: The Great Barrier Reef nå om dagen. Pent å se på, men noe urolig å jobbe på...
Bilde 2: Meksikansk aften på Greenhouse.
Bilde 3: Kollegaer på kontoret; Craig, Al, Alaistair og Paul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar