lørdag 12. juni 2010

Dett var dett

Med noe blandede følelser, ser jeg at avreise fra Australia og Cairns nærmer seg med stormskritt. Det skal bli godt å komme hjem og møte alle dere der hjemme, men samtidig vet jeg at jeg kommer til å savne alle menneskene jeg har blitt kjent med her nede.
Rommet er nesten rydda ferdig og saker og ting er stappa ned i sekker. Ja, sekkeR; tre i antall. Nei, det er ikke så ille som det høres ut!! Hehe. :) Én sekk er full av klær (som seg hør og bør), en mindre sekk er full av ting (som seg også hør og bør) og en relativt liten sekk inneholder dykkeutstyret mitt. Jeg har lov til å ha med meg 25 kg på flyet og jeg tror jeg er under den grensa (krysser allikevel fingrene og ønsker jeg hadde hatt en badevekt...).
Bildene er fra bilturen til Paronella Park og selve parken.
Torsdag dro jeg og Anine til Paronella Park. Det er en park som ble bygget av en spanjol rundt 1910 og den ligger som Number 1 Must See In Queensland. I går kom jeg hjem fra en tre dagers moro-tur med Pro Dive. I dag skal jeg dykke i Lake Eetcham; en mørk og dyp innsjø borti høgget her. I morra skal jeg ut på en seilbåt med gjengen jeg tok instruktørkurs med og i morgen kveld skal jeg møte stort og smått på den lokale puben for en avskjedsdrink. Og dett var dett.... Noe vemodig og jeg kjenner nesten klumpen komme i halsen. Det blir rart å dra, veldig rart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar