mandag 29. november 2010

Back in business

Dagene i Kuala Lumpur gikk fort, og vips så var vi tilbake på Koh Phi Phi. Der venta Aaron og Dave; Alastairs venner fra England som har valgt å legge ferien sin hit til Thailand! :) Det var artig og de har dratt oss med på typiske turistmål her på øya, som for eksempel The View Point høyt oppe der man har god utsikt over øya og de to strendene som nesten deler øya i to.
Vi har -igjen- hatt noen oppgjør med sjefen og det har resultert i litt mindre mas og kjas, men vi er fortsatt usikre på om dette er et blivende sted.

De berømte "Twin Towers" i Kuala Lumpur var imponerende på natterstid.

I morgen drar jeg på en firedagers tur til Similan Islands med en del kunder. Vi kunne sende én instruktør med kundene våre, og sjefen valgte Alastair. MEN, siden Alastair har vært der før OG han er veldig generøs, gav han opp plassen sin for meg! :) Jeg gleder meg veldig, for The Similans er regnet som en av de beste dykkestedene i verden! Jeg håper det stemmer! :)

Bildene er fra The View Point og Aaron/Dave i beste turist-stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar