onsdag 20. januar 2010

Hærta tå hørt

Jeg hadde en trainee cook på min forrige tur, og det viste seg at hun var veldg organisert og flink på kjøkkenet. Det resulterte i at jeg kunne slappe av, dykke mye og lese teori til min Rescue Diver eksamen. :) Jeg skal ta teorieksamen i dag og forhåpentligvis begynne på vann-delen på min neste tur. Det er utrolig hvor fort dette har gått; det er ikke mer enn to måneder siden jeg og Glenn tok Open Water og nå er jeg snart Rescue Diver! :) Jeg synes det er veldig moro og interessant og jeg får kursene meget billig, jeg betaler bare avgiften PADI skal ha, $ 44 per kurs. Jeg lånte et av kameraene til Pro Dive, så i denne bloggen kommer det noen bilder - joho! :)Anine har booka tur til Cairns den 13. februar og har planer om å bli her lenge! Det gjør meg veldig glad i storesøsterhjertet mitt!! I samme anledning vil jeg takke for innlegget i Anines hjørne. Glenn og Cathrine drar til Asia den 14. februar. Jeg forventer at Cathrines blogg oppdateres gjevnlig, så jeg kan holde oversikten. ;)

Bilde 1: Undervansselvportrett (langt ord det gitt)
Bilde 2: Vakre farger under vann (kunstnerisk innslag, noe påvirket av lillesøster)
Bilde 3: Kontoret og kollegaene mine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar