fredag 25. desember 2009

GOOOD JUUUL!!

I denne julebloggen, ønsker jeg alle sammen en riktig god jul og et fantastisk godt nytt år!!
Jeg jobba på julaften. Lagde lasagne til 39 stk. Ikke akkurat tradisjonell norsk julemat, men med julemusikk, glitter og et sølvfarga (!) juletre, kom julestemningen snikende inn på The Great Barrier Reef. :) Jeg fikk til tre dykk denne turen og er meget stolt av det!! Jeg så tre av mine favorittdyr; nudibranchs!
Mens jeg var på jobb, ringte sjefen og informerte om at en av kokkene hadde fått fyken, så alle vi andre kokkene må jobbe ekstra skift hele jula! Greit nok det, blir penger av sånt og "kontoret" er ikke så aller verst, men kjenner at jeg godt kunne trengt en hel dag fri for å komme meg litt. Kom hjem fra revet i går og skal laste båten igjen i dag, ut i morra. Klager ikke altså!! :) Jeg må jobbe 1-3 januar også, da Anine kommer, men sjefen fikser det sånn at Anine får en plass på båten. Cool! ;)
Det er uvirkelig å tenke på at det er snø og mørkt hjemme. Det går noen tanker til familien og venner i disse tider og jeg tar meg i å tenke på fyr i peisen, pledd godt oppunder haka, rødvin i gløggen og ribbelukt i huset. :) Savner dere der hjemme! *vink, vink*
Hvor blir det forresten av Anines hjørne, Anine??! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar