torsdag 10. desember 2009

Splittelse

Nå er det blitt bestemt at Anine, Cathrine og Glenn drar videre med buss den 14. desember, mens jeg blir igjen på Greenhouse. Det blir rart å bli igjen alene etter to måneder oppå de andre. Jeg skal jobbe en del da, så det blir ikke mye tid alene. Kanskje jeg kommer til å synes det er deilig? På julaften skal jeg jobbe, så jeg blir iallefall ikke alene, men det blir min første jul uten familie eller venner. "Kontoret" mitt er imidlertid The Great Barrier Reef, så jeg skal nok klare meg. ;) Anine flyr opp til Cairns til nyttårsaften, så vi kommer til å være sammen da. Det er hennes julegave til meg. ;) Som følge av at vi deler oss, skal Anine blogge litt på denne siden under Anines hjørne. På den måten kan vi alle (spesielt meg) følge med på hva hun driver med. Cathrine kommer også til å blogge underveis: udnaes.blogg.no.
I går var det kosymefest på hostellet. Vi jentene kledde oss ut som skolejenter, mens Glenn var rektor med grått hår og skjegg. :) Det var en del artige kostymer og det var gøy med en liten forandring i barlivet. Kostymefesten var en avskjedsfest for en gjeng fra hostellet, men det blei også den siste festen min med "kjernefamilien" som har jeg har levd sammen med en god stund. Nå skal jeg skru på sjarmen og finne meg en ny "kjernefamilie". :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar