tirsdag 25. mai 2010

Dagene går fort!

21. mai (på sjølveste navnedagen min) begynte jeg på dykkerinstruktørkurs. Fram til nå har det vært mest papirarbeid og gjennomgang av diverse videoer, men i dag startet treningen for fullt. De neste ti dagene skal vi planlegge og gjennomføre undervisningsopplegg og framføre ulike øvelser i basseng og "åpent vann". Jeg har virkelig savnet å undervise, så det skal bli deilig å gjøre litt av det igjen. :)

Jeg har planer om å bestille hjembillett snart, men kveldene har gått med til å forberede neste dag. Det er lange dager; fra åtte til seks hver dag + forberedelser på kvelden.. Men dette er noe jeg vil, så da hjelper det en del. :)
Som sagt; hjemreise... Jeg skal få kreka meg til å bestille billett i løpet av uka. ;) Jeg gleder meg også til å komme hjem og treffe venner og familie igjen!!

Anine har forresten gått Cairns rundt med cv'er, så vi krysser armer og bein for at noen har en ledig jobb til henne! *kryss, kryss*
Bilde 1: Jentetur til Kuranda for noen uker siden.
Bilde 2: Anine taper drikkelek.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar