torsdag 8. oktober 2009

Forberedelser


Kjære venner.

Velkommen til min reiseblogg! :)
Her skal jeg, så godt det lar seg gjøre, komme med mange (u)interessante opplevelser, betraktninger, følelser, synspunkter og annet som faller meg inn i løpet av reisen.
Jeg har skaffet meg en enveis billett til Melbourne, et Working Holiday visum, et internasjonalt førerkort og rom på et herberge i én uke. Jeg har overhodet ikke pakka, men er meget reiseklar. :)
Avreise er lørdag 17. oktober klokka 07.30. Vi kjører Lufthansa til München og derfra går vi ombord på Etihad Airways (Ja, du leste riktig! Noen som vet om dette faktisk er et flyselskap??) og lander i Abu Dhabi før det samme flyselskapet(?) tar oss videre til Melbourne. Planen er å lande i Melbourne søndag 18. oktober klokken 19. 15, lokal tid. Apropos tid; Melbourne ligger ni timer før Norge. Så når klokken hjemme i Norge slår 10.15 på søndags formiddag, kan dere tenke på oss som et døgnville og utslitte etter 26 timer og 45 minutter på reisefot.
Vi har bestilt et firemannsrom på et herberge i Melbourne for én uke. Sjekk gjerne ut stedet på http://www.friendlygroup.com.au/. Deretter er alt åpent. Veien blir til mens man går, som det så fint heter. ;)

Vi er forresten Anine, Glenn, Cathrine og undertegnede.

Stay tuned! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar