lørdag 24. oktober 2009

Vi har alltid som mål å komme oss opp noenlunde tidlig, så vi får mest mulig ut av dagen. Det har imidlertid ikke gått så veldig bra. I dag skulle vi til St.Kilda og vi ville derfor stå opp tidlig. Klokka blei allikevel 13.30 før vi kom oss opp og etter dusjing, frokost og skravling var klokka 16.00. Pytt sann...
Salsakurset på torsdag var veldig moro og endte med at vi gikk ut på byen for å oppleve Melbourne By Night. ;) Fredag var det også opplevelser By Night for å feire bursdagen til en av tyskerne på hostellet. Glenn spanderte selvfølgelig drinker på hele det norske/tyske/engelske reisefølget, så fra nå av oppbevarer jeg begge visakortene hans. :)
I dag var vi som sagt i St. Kilda sammen med to tyskere. Det var et lite og hyggelig sted med en fin strand og mange små butikker og kafeer.
I kveld er den siste kvelden her i Melbourne. Vi har bestilt en leiebil som vi skal kjøre opp til Cairns, det blir spennende å kjøre på venstre siden av veien! :) Jeg liker Melbourne veldig godt og kunne godt tenkt meg å være her et par uker til, men vi vil ikke komme til Cairns midt i regntida. Mye mulig vi drar tilbake hit på slutten av turen. Vi har blitt kjent med mange mennesker og alle er hjelpsomme og sosiale. :)
I dag prata jeg med Anne på Skype, så jeg vet at det virker. Oppfordring til venner og kjente: kom dere på Skype! :)
Cathrine har også en reiseblogg, adressen er udnaes.blogg.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar