onsdag 21. oktober 2009

Kjøkkentjeneste

Anine og jeg dro på markedet i dag for å titte og kanskje shoppe litt. Glenn og Cathrine sov dypt, for de var oppe i natt og så Manchester United spille fotballkamp... Jaja, hver sine prioriteringer sier nå jeg. :)
Etter lunsjen (som forøvrig besto av pastarester fra i går og eggerøre), tok jeg oppvasken. Det er et stort kjøkken her som alle oppbevarer og lager maten sin. Vi låner tallerker, bestikk osv., men alle vasker og rydder selv. Eller det vil si; alle skal vaske og rydde selv. Det står ofte store stabler med skitne tallerker på benkene, og i ny og ne er vi så heldige at det er en 20 år gammel ungkar som har vasket opp koppen vi skal bruke... ;) Vel, ingen av oss er syke enda, så det tyder vel på at vi har et immnunforsvar som er en backpacker verdig.
I kveld er det salsadansing og det gleder jeg meg til! :) Håper det er mange andre som også skal, så det blir skikkelig vrikking. ;) De fleste av backpackerne på vårt hostell er asiatere eller tyskere, jeg går ikke ett sted i denne byen uten å høre tysk, men jeg er så ufattelig god i tysk så det gjør meg ingenting.
Fra venstre:
Bilde 1: Cathrine og Anine lager mat på kjøkkenet. Posene i bakgrunnen er oppbevaringsposer for mat.
Bilde 2: Glenn forsyner seg med en god og næringsrik (!) pastarett. En kopp goon er også obligatorisk.
Bilde 3: Anine og Helene tar en kaffepause på markedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar